Ready tot go - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Matthijs en Marrit - WaarBenJij.nu Ready tot go - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Matthijs en Marrit - WaarBenJij.nu

Ready tot go

Door: Marrit en Matthijs

Blijf op de hoogte en volg Matthijs en Marrit

28 Oktober 2016 | Nederland, Schiphol

Hallo,

3 jaar geleden deze tijd hebben wij een fantastische reis en een een geweldig avontuur beleeft. Dat was zo gaaf en zo ontzettend mooi dat we zoiets heel graag nog een keer wouden doen, en dat gaan we dan ook nu doen.
We zitten inmiddels aan een heerlijk koud biertje aan de bar op schiphol. Ik moet zeggen inmiddels heel relaxed, vanmorgen tijdens de laatste dingetjes regelen ,waren we toch wel een beetje druk in ons hoofd. Je wilt natuurlijk alles mee hebben wat belangrijk is en wat maar in je tas past (niet veel, maar genoeg) en het huis netjes achter laten. Ik heb zelfs meer kilo's mee in mijn tas dan vorige keer en ik was ervan overtuigd dat ik veeeeeel minder mee heb nu

• 28 Oktober 2016 - 21:46

Iris:

Aan het begin van een mooie vakantie.
    Hele fijne tijd en een goede reis
    xxxxxxxxx pap en mam

• 28 Oktober 2016 - 23:17

Elly:

Goede reis!

• 29 Oktober 2016 - 10:14

Annette:

Wens jullie een onvergetelijke mooie reis! Geniet van elke moment en pas goed op jullie zelf.Dikke kus xxx

• 29 Oktober 2016 - 21:27

Hester:

Veel plezier en mooie dingen kijken en ondernemen. have fun en be safe.xx Nando, Hester en Lucas